Аналіз підсумків роботи зі зверненнями громадян
Підсумки проведеної роботи у 2024 році щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування
За 2024 рік до Станично-Луганської селищної військової адміністрації надійшло 31 звернення громадян. 8 звернень вирішено позитивно, на 20 звернень громадян надано роз’яснення згідно з чинним законодавством, 3 звернення спрямовано на розгляд за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян». З отриманих звернень 23 надійшло від внутрішньо переміщених осіб громади.
На електронну адресу Станично-Луганської селищної військової адміністрації надійшло 15 звернень громадян. Безпосередньо через органи влади отримано 14 звернень, а саме:
- Луганська обласна державна адміністрація – 9,
- «гаряча лінія» Луганської обласної державної адміністрації – 4,
- Департамент з питань звернень громадян Офісу Президента України – 1.
На телефон «гарячої лінії» Станично-Луганської селищної військової адміністрації звернулось 16 громадян, з них 8 заяв від військовослужбовців – мешканців Станично-Луганської селищної територіальної громади вирішено позитивно (надано грошову допомогу).
В зверненнях піднімались наступні питання:
- надання матеріальної допомоги військовослужбовцям;
- надання грошової допомоги на поховання;
- вирішення питання надання житла для ВПО;
- про отримання довідок щодо житла у власності та перебування на квартирному обліку;
- щодо підтвердження дійсності атестату про загальну середню освіту;
- про надання довідки про склад родини та інші.
По кожному питанню надано обґрунтовану відповідь заявникам згідно термінів, встановлених чинним законодавством.
Випадків надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян в Станично-Луганській селищній військовій адміністрації не було. Відповіді на звернення надаються відповідно термінів, встановлених чинним законодавством.
На офіційному сайті Станично-Луганської селищної територіальної громади розміщена інформація щодо особистого прийому громадян керівництвом селищної військової адміністрації, затвердженого розпорядженням начальника селищної військової адміністрації від 28.12.2023 № 132. Крім того, розпорядженням начальника селищної військової адміністрації від 25.12.2024 № 148 затверджений графік особистого прийому громадян керівництвом Станично-Луганської селищної військової адміністрації на 2025 рік». За звітний період випадків звернень на особистий прийом не було.
Контакти селищної військової адміністрації оприлюднено на офіційному сайті Станично-Луганської селищної територіальної громади: https://st-luganska-gromada.gov.ua/feedback/: телефон «горячої лінії» - +380938528242, адреса електронної пошти - stluhansk@loga.gov.ua, адреса електронної пошти для звернень громадян - stanica.luganska.va@gmail.com, контактний телефон та e-mail Центру надання адміністративних послуг: +380667035036, stlug_cnap@ukr.net. Також заявники мають змогу надсилати листи поштою за адресою: 02081, м. Київ, вул. Здолбунівська, 3А. Актуальна інформація доводиться до відома внутрішньо переміщених осіб громади через офіційний сайт Станично-Луганської селищної територіальної громади: https://st-luganska-gromada.gov.ua/, сторінку селищної військової адміністрації в соціальній мережі Facebook https://www.facebook.com/st.luganska.gromada, месенджери Telegram і Viber.
ДАНІ
про звернення громадян, що надійшли до Станично-Луганської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області за 2024 рік у порівнянні з 2023 роком
№ з/п |
Найменування органу місцевого самоврядування |
Кількість усіх звернень |
Кількість звернень, що надійшли поштою (п.1.1, 1.1.1, 1б)* |
Кількість звернень на особистому прийомі (п.1.2) |
Результати розгляду звернень: |
||||||||||
Вирішено позитивно
п.9.1 |
Відмовлено у задово- лені п.9.2 |
Дано роз’яснення
п.9.3 |
Інше п.9.4-9.6 |
||||||||||||
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
1. |
Станично-Луганська селищна військова адміністрація Щастинського району Луганської області |
8 |
31 |
8 |
31 |
- |
- |
- |
8 |
- |
- |
5 |
20 |
3 |
3 |
№ з/п |
Кількість звернень, з них: |
|||||||||||||||
Повторних
(п. 2.2) |
Колективних
(п.5.2) |
Від учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій (п. 7.1, 7.3, 7.4, 7.5)
|
Від осіб з інвалідністю І,ІІ,ІІІ групи
(п.7.7,7.8,7.9) |
Від ветеранів праці
(п.7.6) |
Від «дітей війни»
(п.7.2) |
Від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів героїнь
(п.7.11,7.12,7.13) |
Від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (п.7.14,7.15) |
|||||||||
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
|
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
|
1. |
- |
- |
- |
- |
- |
10 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
* указані номери пунктів Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою КМУ № 858 від 24 вересня 2008 р.
№ з/п |
Кількість питань порушених у зверненнях громадян
|
У тому числі питання: |
|||||||||||||||||||||||||
Аграрної політики і земельних відносин |
Транспорту і зв’язку |
Фінансової, податкової, митної політики |
Соціального захисту |
Праці і заробітної плати, охорони праці, промислової безпеки |
Охорони здоров’я |
Комунального господарства |
Житлової політики |
Екології та природних ресурсів |
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, запобігання дискримінації
|
||||||||||||||||||
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
||||||
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
||||||
1. |
8 |
31 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
22 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
- |
2 |
1 |
- |
- |
- |
- |
|||||
№ з/п |
У тому числі питання: |
|||||||||||||||||
сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей |
Освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
Діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин |
Діяльності центральних органів виконавчої влади |
Діяльність місцевих органів виконавчої влади |
Діяльність органів місцевого самоврядування |
Обороноздатності суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин |
інші |
Штатна чисельність відділу зі зверненнями громадян |
||||||||||
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
|
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
|
1. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
- |
- |
1 |
1 |
1 |
1 |
Аналіз підсумків роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Станично-Луганської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області за 9 місяців 2024 року
На виконання забезпечення гарантування та реалізації конституційного права на звернення, викладеного у Конституції України, Законі України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян», Станично-Луганською селищною військовою адміністрацією Щастинського району Луганської області протягом 9 місяців 2024 року проводилась робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.
Протягом 9 місяців 2024 року до Станично-Луганської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області надійшло 23 звернення громадян. Безпосередньо через органи влади отримано 7 звернень, а саме від обласної державної адміністрації. На телефон «гарячої лінії» Станично-Луганської селищної військової адміністрації надійшло 12 звернень.
В зверненнях піднімались питання соціального захисту, житлової політики, діяльності органів місцевого самоврядування та охорони здоров’я. По кожному питанню надано роз’яснення заявникам.
Особистий прийом громадян начальником Станично-Луганської селищної військової адміністрації здійснюється на підставі статті 22 Закону України «Про звернення громадян» та згідно розпорядження начальника селищної військової адміністрації від 28.12.2023 № 132 «Про затвердження графіка особистого прийому громадян керівництвом Станично-Луганської селищної військової адміністрації на 2024 рік».
Графік особистого прийому громадян оприлюднено на офіційному сайті Станично-Луганської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області: https://st-luganska-gromada.gov.ua/. Також заявники мають змогу надсилати листи поштою за адресою: 02144, м. Київ, вул. Софії Русової, 5, а/с 130, та звертатися на телефон для звернень громадян: +380938528242, або на електронну пошту: stluhansk@loga.gov.ua
Робота зі зверненнями громадян, робота гарячої лінії зі звернень громадян, проведення особистих прийомів громадян керівництвом Станично-Луганської селищної військової адміністрації залишатися пріоритетним напрямком у діяльності селищної військової адміністрації.
ДАНІ
про звернення громадян, що надійшли до Станично-Луганської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області за 9 місяців 2024 року у порівнянні з 9 місяцями 2023 року
№ з/п |
Найменування органу місцевого самоврядування |
Кількість усіх звернень |
Кількість звернень, що надійшли поштою (п.1.1, 1.1.1, 1б)* |
Кількість звернень на особистому прийомі (п.1.2) |
Результати розгляду звернень: |
||||||||||
Вирішено позитивно
п.9.1 |
Відмовлено у задоволенні п.9.2 |
Дано роз’яснення
п.9.3 |
Інше п.9.4-9.6 |
||||||||||||
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
1. |
Станично-Луганська селищна військова адміністрація Щастинського району Луганської області |
7 |
23 |
7 |
23 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
6 |
20 |
1 |
3 |
№ з/п |
Кількість звернень, з них: |
|||||||||||||||
Повторних
(п. 2.2) |
Колективних
(п.5.2) |
Від учасників війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій (п. 7.1, 7.3, 7.4, 7.5)
|
Від осіб з інвалідністю І,ІІ,ІІІ групи
(п.7.7,7.8,7.9) |
Від ветеранів праці
(п.7.6) |
Від «дітей війни»
(п.7.2) |
Від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів героїнь
(п.7.11,7.12,7.13) |
Від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (п.7.14,7.15) |
|||||||||
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
|
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
|
1. |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
* указані номери пунктів Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою КМУ № 858 від 24 вересня 2008 р.
№ з/п |
Кількість питань порушених у зверненнях громадян
|
У тому числі питання: |
|||||||||||||||||||||||||
Аграрної політики і земельних відносин |
Транспорту і зв’язку |
Фінансової, податкової, митної політики |
Соціального захисту |
Праці і заробітної плати, охорони праці, промислової безпеки |
Охорони здоров’я |
Комунального господарства |
Житлової політики |
Екології та природних ресурсів |
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, запобігання дискримінації
|
||||||||||||||||||
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
||||||
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
||||||
1. |
7 |
23 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
16 |
1 |
1 |
- |
1 |
- |
- |
1 |
1 |
- |
- |
- |
- |
|||||
№ з/п |
У тому числі питання: |
|||||||||||||||||
сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей |
Освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
Діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин |
Діяльності центральних органів виконавчої влади |
Діяльність місцевих органів виконавчої влади |
Діяльність органів місцевого самоврядування |
Обороноздатності суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин |
інші |
Штатна чисельність відділу зі зверненнями громадян |
||||||||||
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
2023
|
2024 |
|
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
|
1. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
3 |
- |
- |
- |
1 |
1 |
1 |
Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Станично-Луганської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області за 9 місяців 2023 року
На виконання забезпечення гарантування та реалізації конституційного права на звернення, викладеного у Конституції України, Законі України «Про звернення громадян», Указі Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанові Кабінету Міністрів України від 24.05.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян», Станично-Луганською селищною військовою адміністрацією Щастинського району Луганської області протягом 2023 року проводиться робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.
Протягом 9 місяців 2023 року до Станично-Луганської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області надійшло 6 звернень громадян. Безпосередньо через органи влади отримано 5 звернень, в тому числі:
- від обласної державної адміністрації – 3 звернення;
- від районної державної адміністрації – 2 звернення.
В зверненнях піднімались питання соціального захисту, житлової політики та захисту прав дітей. По кожному питанню надано роз’яснення заявникам.
Особистий прийом громадян начальником Станично-Луганської селищної військової адміністрації здійснюється на підставі статті 22 Закону України «Про звернення громадян» та згідно розпорядження начальника селищної військової адміністрації від 17.01.2023 №7 «Про затвердження графіка особистого прийому громадян керівництвом Станично-Луганської селищної військової адміністрації на 2023 рік».
Графік особистого прийому громадян оприлюднено на офіційному сайті Станично-Луганської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області: https://st-luganska-gromada.gov.ua/. Також заявники мають змогу надсилати листи поштою за адресою: 02144, м. Київ, вул. Софії Русової, 5, а/с 130, та звертатися на телефон для звернень громадян: +380938528242, або на електронну пошту: stanica.luganska.va@gmail.com.
Робота зі зверненнями громадян, публікації в засобах масової інформації, робота гарячої лінії зі звернень громадян, проведення особистих прийомів громадян керівництвом Станично-Луганської селищної військової адміністрації залишатися пріоритетним напрямком у діяльності селищної військової адміністрації.
ДАНІ
про звернення громадян, що надійшли до Станично-Луганської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області за І квартал 2023 рік у порівнянні з І кварталом 2022 роком
№ з/п |
Найменування органу місцевого самоврядування |
Кількість усіх звернень |
Кількість звернень, що надійшли поштою (п.1.1) |
Кількість звернень на особистому прийомі (п.1.2) |
Результати розгляду звернень: |
||||||||||
Вирішено позитивно
п.9.1 |
Відмовлено у задово- ленні п.9.2 |
Дано роз’яснення
п.9.3 |
Інше п.9.4-9.6 |
||||||||||||
2022
|
2023 |
2022
|
2023 |
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
1. |
Станично-Луганська селищно військова адміністрація Щастинського району Луганської області
|
- |
2 |
- |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
- |
№ з/п |
Кількість звернень, з них: |
|||||||||||||||
Повторних
(п. 2.2) |
Колективних
(п.5.2) |
Від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій
(п.7.1,7.3,7.4,7.5) |
Від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи
(п.7.7,7.8,7.9) |
Від ветеранів праці
(п.7.6) |
Від «дітей війни»
(п.7.2) |
Від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів героїнь
(п.7.11,7.12,7.13) |
Від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (п.7.14,7.15) |
|||||||||
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
|
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
|
1. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
* указані номери пунктів Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою КМУ № 858 від 24 вересня 2008 р.
№ з/п |
Кількість питань порушених у зверненнях громадян
|
У тому числі питання: |
|||||||||||||||||||||||||
Аграрної політики і земельних відносин |
Транспорту і зв’язку |
Фінансової, податкової, митної політики |
Соціального захисту |
Праці і заробітної плати |
Охорони здоров’я |
Комунального господарства |
Житлової політики |
Екології та природних ресурсів |
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку |
||||||||||||||||||
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
||||||
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
||||||
1. |
- |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
- |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|||||
№ з/п |
У тому числі питання: |
|||||||||||||||||
Сім’ї , дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту
|
Освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
Діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин |
Діяльності центральних органів виконавчої влади |
Діяльність місцевих органів виконавчої влади |
Діяльність органів місцевого самоврядування |
Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою |
інші |
Штатна чисельність відділу зі зверненнями громадян |
||||||||||
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
2022 |
2023
|
|
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
|
1. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
ДАНІ
про звернення громадян, що надійшли до Станично-Луганської селищної військової адміністрації Щастинського району Луганської області за 2022 рік у порівнянні з 2021 роком
№ з/п |
Найменування органу місцевого самоврядування |
Кількість усіх звернень |
Кількість звернень, що надійшли поштою (п.п.1.1, 1.1.1, 1.6) * |
Кількість звернень на особистому прийомі (п.1.2) |
Результати розгляду звернень: |
||||||||||
Вирішено позитивно
п.9.1 |
Відмовлено у задово- ленні п.9.2 |
Дано роз’яснення
п.9.3 |
Інше п.9.4-9.6 |
||||||||||||
2021
|
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
1. |
Станично-Луганська селищна військова адміністрація Щастинського району Луганської області |
- |
4 |
- |
4 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
- |
- |
№ з/п |
Кількість звернень, з них: |
|||||||||||||||
Повторних
(п. 2.2) |
Колективних
(п.5.2) |
Від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій
(п.7.1,7.3,7.4,7.5) |
Від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи
(п.7.7,7.8,7.9) |
Від ветеранів праці
(п.7.6) |
Від «дітей війни»
(п.7.2) |
Від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів героїнь
(п.7.11,7.12,7.13) |
Від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (п.7.14,7.15) |
|||||||||
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
|
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
|
1. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
* указані номери пунктів Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою КМУ № 858 від 24 вересня 2008 р.
№ з/п |
Кількість питань порушених у зверненнях громадян
|
У тому числі питання: |
|||||||||||||||||||||||||
Аграрної політики і земельних відносин |
Транспорту і зв’язку |
Фінансової, податкової, митної політики |
Соціального захисту |
Праці і заробітної плати |
Охорони здоров’я |
Комунального господарства |
Житлової політики |
Екології та природних ресурсів |
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку |
||||||||||||||||||
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
||||||
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
||||||
1. |
- |
4 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
- |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
- |
- |
- |
|||||
№ з/п |
У тому числі питання: |
|||||||||||||||||
Сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту
|
Освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
Діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин |
Діяльності центральних органів виконавчої влади |
Діяльність місцевих органів виконавчої влади |
Діяльність органів місцевого самоврядування |
Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою |
інші |
Штатна чисельність відділу зі зверненнями громадян |
||||||||||
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
2021 |
2022 |
|
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
|
1. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
Інформація
про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації Щастинського району Луганської області за 2021 рік
На виконання забезпечення гарантування та реалізації конституційного права на звернення, викладеного у Конституції України, Законі України «Про звернення громадян», Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указі Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанові Кабінету Міністрів України від 24.05.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян», рекомендаціях Луганської обласної державної адміністрації, Станично-Луганською селищною військово-цивільною адміністрацією Щастинського району Луганської області протягом 2021 року проводилась певна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань.
Протягом 2021 року (з 21.05.2021) до Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації Щастинського району Луганської області надійшло 478 звернень громадян.
Безпосередньо через органи влади отримано 109 звернень, в тому числі:
- від Офісу Президента України – 1 звернення
- від народних депутатів України – 9 звернень;
- від обласної державної адміністрації – 1 звернення;
- до Урядового контактного центру від мешканців громади надійшло 98 звернень.
Із загальної кількості звернень надійшло поштою 472 або 80,5% (в тому числі 3 - електронною поштою) та 15 або 2,5% на особистому прийомі громадян керівником Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації.
З урахування колективних звернень, з пропозиціями, заявами та скаргами всього за 2021рік звернулось 585 громадян.
Особистий прийом громадян керівником Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації здійснювався на підставі ст. 22 Закону України «Про звернення громадян» та згідно Розпорядження керівника військово-цивільної адміністрації №263 від 27.07.2021 «Про затвердження графіка особистого прийому громадян керівництвом Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації на 2021 рік».
За 2021 рік керівником Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації проведено 14 особистих прийомів громадян та 1 виїзний прийом керівника військово-цивільної адміністрації та його заступників у с. Плотина спільно із «Мобільним офісом ЦНАПу Станично-Луганської громади». Під час спілкування з мешканцями с. Плотина були порушені питання соціально-господарського характеру.
У ході обговорення на низку проблемних питань громадяни отримали обґрунтовані відповіді, більша частина питань потребувала додаткового розгляду. Мобільні автоматизовані робочі місця адміністраторів ЦНАПу надали можливість обслуговувати мешканців та надавати свої послуги на території с. Плотина.
Графік особистого прийому громадян оприлюднено на офіційному сайті Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації Щастинського району Луганської області http://st-luganska.gromada.org.ua/.
У зв’язку із запровадженням карантинних заходів щодо запобігання поширенню вірусу COVID-19, заявники мають змогу надсилати листи поштою та звертатися за допомогою електронного зв’язку.
Основні питання, які були порушені у зверненнях:
Показники |
2021 |
Всього порушено питань |
585 |
У тому числі: |
|
- комунального господарства |
10 |
- соціального захисту |
311 |
- охорони здоров’я |
42 |
- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку |
4 |
- аграрної політики і земельних відносин |
55 |
- праці та заробітної плати |
12 |
- житлової політики |
9 |
- транспорту і зв’язку |
1 |
- екології та природних ресурсів |
9 |
- соціального захисту – 311 звернень, у тому числі надання матеріальної допомоги, призначення субсидії, надання пільг, відшкодування збитків за пошкоджене під час проведення антитерористичної операції житло тощо. Зокрема: найбільша кількість звернень надійшла від мешканців сел. Станиця Луганська та с.Валуйське;
- охорони здоров’я – 42 звернення. У першу чергу, ці звернення стосувалися вирішення питань, пов’язаних з епідемією коронавіруса в країні.
- комунального господарства -10 звернень;
- питання аграрної політики і земельних відносин порушувались у 55 зверненнях;
Від осіб з інвалідністю внаслідок війни надійшло 3 звернення; від учасників війни, ветеранів праці, багатодітних сімей, пенсіонерів та інших громадян, які потребують соціального захисту – 226 звернень.
Отримано 9 колективних звернень.
Позитивно вирішені 393 звернення, надані роз’яснення на 154 звернення, у стадії розгляду - 19 звернень, залишаються на контролі - 16. Разом з тим, 2 звернення відповідно до повноважень, направлено на розгляд за належністю до інших установ і організацій, відмовлено у задоволенні -1 заявникові. Питання, які потребували додаткового вивчення та залучення інших спеціалістів, були розглянуті на засіданнях постійно діючої комісії: це питання порядку відшкодування збитків за пошкоджене під час проведення антитерористичної операції житло, виплати матеріально грошової допомоги на лікування та інше.
До Урядового контактного центру від громадян району надійшло 98 звернень. Були порушені питання щодо затримки соціальних виплат, виплати матеріальної допомоги, виплат та перерахунок субсидій, щодо відновлення роботи сільських клубів, питання щодо епідемії коронавірусу, повноцінного харчування дітей та інші. По всім питанням надані своєчасні відповіді заявникам.
Публікації в засобах масової інформації, робота приймальні зі звернень громадян, проведення особистих прийомів громадян керівництвом Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації та роз’яснювальної роботи щодо діючого законодавства України відіграють вагому роль в скороченні кількості звернень, вирішенні проблемних питань на місцевому рівні, що свідчить про збільшення рівня довіри громадян до керівництва Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації.
Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2021 рік свідчать про те, що робота з звернення громадян у Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації є системною та результативною, проте потребує постійного вдосконалення. Робота зі зверненнями громадян продовжує залишатися пріоритетним напрямом у діяльності Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації Щастинського району Луганської області.
Інформація
про звернення громадян, що надійшли до Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації за ІІ півріччя 2021 року у порівнянні з ІІ півріччям 2020 року
№ з/п |
Найменування органу місцевого самоврядування |
Кількість усіх звернень |
Кількість звернень, що надійшли поштою (п.1.1) |
Кількість звернень на особистому прийомі (п.1.2) |
Результати розгляду звернень: |
||||||||||
Вирішено позитивно
п.9.1 |
Відмовлено у задово- ленні п.9.2 |
Дано роз’яснення
п.9.3 |
Інше п.9.4-9.6 |
||||||||||||
2020
|
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
1. |
Станично - Луганська селищна військово -цивільна адміністрація І півріччя |
- |
44 |
- |
43 |
- |
1 |
- |
9 |
- |
- |
- |
18 |
- |
17 |
|
ІІ півріччя |
- |
541 |
- |
527 |
- |
14 |
- |
384 |
- |
1 |
- |
136 |
- |
60 |
|
За рік |
- |
585 |
- |
570 |
- |
15 |
- |
393 |
- |
1 |
- |
154 |
- |
37 |
№ з/п |
Кількість звернень, з них: |
|||||||||||||||
Повторних
(п. 2.2) |
Колективних
(п.5.2) |
Від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій
(п.7.1,7.3,7.4,7.5) |
Від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи
(п.7.7,7.8,7.9) |
Від ветеранів праці
(п.7.6) |
Від «дітей війни»
(п.7.2) |
Від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів героїнь
(п.7.11,7.12,7.13) |
Від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (п.7.14,7.15) |
|||||||||
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
|
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
|
1. |
- |
- |
- |
2 |
- |
2 |
- |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
- |
- |
ІІ |
- |
2 |
- |
7 |
- |
1 |
|
4 |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
- |
- |
рік |
- |
2 |
- |
9 |
|
3 |
|
7 |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
- |
* указані номери пунктів Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою КМУ № 858 від 24 вересня 2008 р.
№ з/п |
Кількість питань порушених у зверненнях громадян
|
У тому числі питання: |
|||||||||||||||||||||||||
Аграрної політики і земельних відносин |
Транспорту і зв’язку |
Фінансової, податкової, митної політики |
Соціального захисту |
Праці і заробітної плати |
Охорони здоров’я |
Комунального господарства |
Житлової політики |
Екології та природних ресурсів |
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку |
||||||||||||||||||
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
||||||
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
||||||
1. |
- |
44 |
- |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
13 |
- |
4 |
- |
4 |
- |
1 |
- |
7 |
- |
4 |
- |
1 |
|||||
ІІ |
|
541 |
- |
54 |
- |
1 |
- |
- |
- |
298 |
- |
8 |
- |
38 |
- |
9 |
- |
2 |
- |
5 |
- |
3 |
|||||
рік |
|
585 |
- |
55 |
- |
1 |
- |
- |
- |
311 |
- |
12 |
- |
42 |
- |
10 |
- |
9 |
- |
9 |
- |
4 |
|||||
№ з/п |
У тому числі питання: |
|||||||||||||||||
Сім’ї , дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту
|
Освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
Діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин |
Діяльності центральних органів виконавчої влади |
Діяльність місцевих органів виконавчої влади |
Діяльність органів місцевого самоврядування |
Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою |
інші |
Штатна чисельність відділу зі зверненнями громадян |
||||||||||
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
|
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
|
1. |
- |
1 |
- |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
1 |
- |
3 |
- |
- |
ІІ |
- |
2 |
- |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
- |
118 |
- |
1 |
рік |
- |
3 |
- |
4 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
2 |
- |
2 |
- |
121 |
- |
1 |