Станично-Луганська селищна громада
Щастинський район, Луганська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

УВАГА, ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС!!!

Дата: 01.10.2021 14:46
Кількість переглядів: 345

Відповідно до Законів України «Про військово-цивільні адміністрації», «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців»,

Станично-Луганською селищною військово-цивільною адміністрацією

ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС на заміщення вакантних посад:

 

  • Адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації Щастинського району Луганської області» - дві штатні одиниці (організація оперативної і зручної системи надання необхідних громадянам та суб’єктам господарювання адміністративних послуг у найкоротший термін та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень; спрощення процедури отримання адміністративних послуг і поліпшення їх якості тощо)

Загальні вимоги до кандидатів:   громадянство України, вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня бакалавра; вільне володіння державною мовою; вміння роботи на комп’ютері на рівні досвідченого користувача; без вимог до стажу роботи.

  • Державний реєстратор відділу «Центр надання адміністративних послуг Станично-Луганської селищної військово-цивільної адміністрації Щастинського району Луганської області» - дві штатні одиниці (державна реєстрація прав на нерухоме майно та державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань)

 

Загальні вимоги до кандидатів:   громадянство України, вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра за спеціальністю правознавство (для державних реєстраторів, які здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень), вільне володіння державною мовою.

Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку).

Стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року; успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації); вільне володіння державною мовою; вміння роботи на комп’ютері на рівні досвідченого користувача.

 

Для участі у конкурсі подаються такі документи : 

  • заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування;
  • заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);
  • 2 фотографії розміром 3х4 см;
  • копії документів про освіту; документ про повну загальну середню освіту, який підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни) або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою; підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • декларація  особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції;
  • копія документа, який посвідчує особу громадянина України;
  • копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); письмова згода на обробку персональних даних.

Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування, конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про військово-цивільні адміністрації», а також законодавства з  урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідних посад.

Термін прийняття документів для участі у конкурсі протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

 

Документи приймаються до 01 листопада 2021 року включно.

 

Звертатися за адресою: смт Станиця Луганська, вул. Центральна, 25, каб. 27

 

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ
на перевірку знання Конституції України Законів України
«Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідного структурного підрозділу

 

Питання на перевірку знання Конституції України

 

  1. Основні розділи Конституції України.
  2. Основні риси Української держави за Конституцією України (статті 1, 2).
  3. Форма правління в Україні (стаття 5).
  4. Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України (стаття 10).
  5. Об'єкти права власності Українського народу (статті 13, 14).
  6. Найважливіші функції держави (стаття 17).
  7. Державні символи України (стаття 20).
  8. Конституційне право на працю (стаття 43).
  9. Конституційне право на соціальний захист (стаття 46).
  10. Конституційне право на освіту (стаття 53).
  11. Конституційне право на охорону здоров'я (стаття 49).
  12. Обов'язки громадянина України (статті 65-68).
  13. Право громадянина України на вибори (стаття 70).
  14. Система адміністративно-територіального устрою України (стаття 133).
  15. Органи місцевого самоврядування в Україні (стаття 140).

 

Питання на перевірку знання Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»

 

  1. Служба в органах місцевого самоврядування (стаття 1).
  2. Посадова особа місцевого самоврядування (стаття 2).
  3. Посади в органах місцевого самоврядування (стаття 3).
  4. Основні принципи служби в органах місцевого самоврядування (стаття 4)
  5. Кадровий резерв служби в органах місцевого самоврядування (стаття 16)
  6. Основні обов’язки посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 8).
  7. Основні права посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 9).
  8. Прийняття на службу в органи місцевого самоврядування (статті 10,11).
  9. Обмеження пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби (стаття 12).
  10. Класифікація посад в органах місцевого самоврядування (стаття 14).
  11. Атестація посадових осіб  місцевого самоврядування (стаття 17).
  12. Фінансовий контроль (стаття 13).
  13. Припинення служби в органах місцевого самоврядування (стаття 20).
  14. Матеріальне та соціально – побутове забезпечення посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 21).
  15. Відповідальність за порушення законодавства про службу в органах місцевого самоврядування (статті 23, 24).

 

Питання на перевірку знання Закону України «Про запобігання корупції»

 

  1. Суб’єкти, на яких поширюється дія цього Закону (стаття 3).
  2. Антикорупційна політика (стаття 18).
  3. Участь громадськості в заходах щодо запобігання корупції (стаття 21).
  4. Обмеження щодо використання службових повноважень чи свого становища (стаття 22).
  5. Запобігання одержанню неправомірної вигоди або подарунка та поводження з ними (стаття 24).
  6. Обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності (стаття 25).
  7. Обмеження спільної роботи близьких осіб (стаття 27).
  8. Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів (стаття 28).
  9. Обмеження доступу до інформації (стаття 31).
  10. Перегляд обсягу службових повноважень (стаття 32).
  11. Переведення, звільнення особи у зв’язку з наявністю конфлікту інтересів (стаття 34).
  12. Подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (стаття 45).
  13. Інформація, що зазначається в декларації (стаття 46).
  14. Облік та оприлюднення декларацій (стаття 47).
  15. Відповідальність за корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (стаття 65).

 

 

Питання на перевірку знання Закону України «Про військово-цивільні адміністрації»

 

  1. Статус і призначення військово-цивільних адміністрацій.
  2. Що визначає Закон України «Про військово-цивільні адміністрації».
  3. Правова основа діяльності військово-цивільних адміністрацій.
  4. Організація військово-цивільних адміністрацій.
  5. Організація військово-цивільних адміністрацій населених пунктів.
  6. Працівники військово-цивільних адміністрацій.
  7. Перелік посад у військово-цивільних адміністраціях.
  8. Фінансування діяльності військово-цивільних адміністрацій.
  9. Структура та штатний розпис військово-цивільних адміністрацій.
  10. Загальне керівництво діяльністю військово-цивільних адміністрацій.
  11. Початок та закінчення повноважень військово-цивільних адміністрацій.
  12. Повноваження військово-цивільних адміністрацій населених пунктів.
  13. Призначення керівника військово-цивільної адміністрації населених пунктів.
  14. Повноваження керівника військово-цивільної адміністрації населених пунктів.
  15. Права військово-цивільних адміністрацій.

 

Перелік питань на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відділу «Центр надання адміністративних послуг»

 

1. Визначення термінів: адміністративна послуга, суб’єкт звернення, суб’єкт надання адміністративної послуги (стаття 1 Закону України «Про адміністративні послуги»).

2. Сфера дії Закону України «Про адміністративні послуги» (стаття 2 Закону України «Про адміністративні послуги»).

3. Законодавство у сфері надання адміністративних послуг (стаття 3 Закону України «Про адміністративні послуги»).

4. Державна політика у сфері надання адміністративних послуг (стаття 4 Закону України «Про адміністративні послуги»).

5. Основні вимоги до регулювання надання адміністративних послуг (стаття 5 Закону України «Про адміністративні послуги»).

6. Інформація про адміністративні послуги (стаття 6 Закону України «Про адміністративні послуги»).

7. Вимоги щодо якості надання адміністративних послуг(стаття 7 Закону України «Про адміністративні послуги»).

8. Інформаційна і технологічна картки адміністративної послуги (стаття 8 Закону України «Про адміністративні послуги»).

9. Вимоги до підготовки технологічної картки адміністративної послуги (постанова Кабінету Міністрів України від 30 січня 2013 року № 44).

10. Порядок надання адміністративних послуг (стаття 9 Закону України «Про адміністративні послуги»).

11. Перелік документів, які подає суб’єкт звернення у випадках, передбачених законом для отримання адміністративної послуги (стаття 9 Закону України «Про адміністративні послуги»).

12. Строки надання адміністративних послуг (стаття 10 Закону України «Про адміністративні послуги»).

13. Плата за надання адміністративних послуг (адміністративний збір) (стаття 11 Закону України «Про адміністративні послуги»).

14. Центр надання адміністративних послуг (стаття 12 Закону України «Про адміністративні послуги»).

15. Основні завдання центру надання адміністративних послуг (постанова Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року № 118).

 

Для адміністраторів

 

1. Законодавство у сфері надання адміністративних послуг.

2. Дайте визначення терміну „адміністративна послуга”.

3. Дайте визначення терміну „суб’єкт звернення”.

4. Відповідальність за порушення вимог законодавства у сфері надання адміністративних послуг.

5. З якого моменту адміністративна послуга вважається наданою?

6. Дайте визначення терміну „суб’єкт надання адміністративних послуг”.

7. Назвіть основні завдання центру надання адміністративних послуг.

8. Час прийому суб’єктів звернень у центрі надання адміністративних послуг.

9. Дайте визначення терміну „центр надання адміністративних послуг”.

10. Хто має право звернутись за наданням адміністративної послуги?

11. Порядок призначення на посаду адміністратора.

12. Єдиний державний портал адміністративних послуг

13. Реєстр адміністративних послуг.

14. Яким документом визначається діяльність центру надання  адміністративних  послуг  та який орган його затверджує?

15. Порядок прийняття заяви та інших документів у ЦНАП.

 

Для державного реєстратора нерухомого майна

 

1. Яким Законом України  регулюється діяльність державного реєстратора? Сфера дії закону.

2. Дати визначення терміну «державна  реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»?

3. Загальні засади державної реєстрації.

4. Які речові права та їх обтяження   підлягають  державній реєстрації?

5. Щодо якого нерухомого майна проводиться державна реєстрація прав?

6. Організаційні основи системи державної реєстрації прав.

7. Що належить до повноважень суб’єктів державної реєстрації прав?

8. Хто може працювати державним реєстратором?

9. В яких випадках державний реєстратор не має права приймати рішення про державну реєстрацію?

10. Основні функції, які виконує державний реєстратор?

11. Прийняття рішень державним реєстратором за результатом розгляду заяв про державну реєстрацію прав та їх обтяжень.

12. Які відомості вносяться до Державного реєстру прав?

13. Які відомості не вносяться до Державного реєстру прав?

14. Порядок ведення Державного реєстру  прав.

15. Хто визначає порядок ведення Державного реєстру  прав?

ЗРАЗОК ЗАЯВИ

 

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь