Увага! Оголошення! Про уточнення данних у Реєстрі територіальної громади
Реєстр територіальної громади (РТГ) – це сучасна база даних, яка створена з метою спрощення процедури обміну інформацією для забезпечення потреб громади в автоматизації процесів.
Громадяни, дані яких внесені в РТГ, зможуть не витрачати свій особистий час для отримання різного виду довідок із питань реєстрації місця проживання, а також за спрощеною процедурою отримувати послуги.
Відсутність даних в РТГ в подальшому унеможливлює для громадян отримання електронних публічних послуг згідно Закону України від 05.11.2021 № 1871-ІХ «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні».
Реєстр територіальної громади наповнюється щоденно.
Змінюючи реєстрацію місця проживання, реєструючи місце проживання новонароджених дітей, реєструючи місце проживання особи, адміністратори Центру надання адміністративних послуг вносять зміни та оновлюють дані в Реєстрі територіальної громади.
Дані в РТГ Станично-Луганської селищної територіальної громади імпортовано з Державного реєстру виборців (далі - ДРВ) у липні 2021 року. Інформація, яка отримана від ДРВ була не повною. Зокрема відсутні реквізити паспортного документа, Реєстраційний номер облікової картки платника податків, дата реєстрації місця проживання (перебування) особи, майже відсутні відомості про зареєстроване місце проживання малолітніх та неповнолітніх дітей.
Також є значний відсоток мешканців громади, дані яких змінились: наприклад, змінилось прізвище у зв’язку з одруженням, але інформація в реєстрі залишилась попередньою.
Оскільки мешканці Станично-Луганської громади у зв’язку з агресією російської федерації знаходяться в різних куточках України та за кордоном, то для актуалізації даних в РТГ є можливість подання документів особисто, в електронному вигляді та через портал електронних послуг Дія.
Мешканцям Станично-Луганської селищної територіальної громади для перевірки існуючих електронних даних за адресою місця реєстрації, необхідно звернутися до Центру надання адміністративних послуг з метою уточнення:
- чи всі зареєстровані у житловому приміщенні мешканці внесені до Реєстру;
- чи правильно занесені до Реєстру персональні дані мешканців;
- внести в базу даних неповнолітніх.
Тільки після повної актуалізації даних в електронному Реєстрі жителі громади зможуть отримувати Витяг про місце реєстрації. Актуалізація необхідна для коректного зображення відомостей в Єдиному державному демографічному реєстрі, порталі «Дія», Реєстрі територіальної громади.
При зверненні для уточнення та актуалізації даних при собі потрібно мати оригінали документів:
- паспорт громадянина України (всіх зареєстрованих за даною адресою);
- ідентифікаційний код (всіх зареєстрованих);
- свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);
- свідоцтво про шлюб (при зміні прізвища);
- будинкову книгу (за наявності).
Для актуалізації даних в Реєстрі територіальної громади пропонуємо Вам звернутись до Центру надання адміністративних послуг за адресою: вул. Здолбунівська, 3А, м. Київ, або за телефоном +380967377231 (електронна пошта: stlug_cnap@ukr.net).