Робота та розвиток платформи «Пульс»
«Пульс» ‒ це онлайн платформа для збору відгуків від бізнесу про взаємодію з державою. Мета платформи ‒ створити єдиний цифровий інструмент для прозорих відносин між державою та бізнесом для підвищення якості державних послуг. Кожен підприємець може поставити оцінку послугам, які надає держава. «Пульс» є частиною політики «Зроблено в Україні», яку ініціював Президент України Володимир Зеленський.
Система складається з трьох компонентів — дашборду, інформаційного вікна та особистого кабінету.
Дашборд – інформаційна панель для прийняття управлінських рішень з ключовими показниками, яка дозволить швидко оцінити стан задоволеності державними послугами у зручному для аналізу та сприйняття форматі. Дашборди з оцінками від бізнесу та динамікою звернень публічні.
В інформаційному вікні для надання відгуку підприємці можуть залишити відгук про взаємодію з державними органами та повідомити про проблему, якщо вона виникла. Для цього потрібно авторизуватися будь-яким зручним способом – електронним підписом, через банк ID або Дія.Підпис.
Після цього підприємцю запропонують заповнити дві форми для оцінювання державних послуг на вибір – коротку та довгу.
Коротка – для оцінки базових критеріїв (умови відкриття / закриття бізнесу, відсутність незаконних перевірок, а також ще вісім показників) і оцінювання державного органу, з яким мали справу. Ці дані будуть використані для подальшого узагальнення проблематики та пріоритизації вирішення найвагоміших питань.
Довга – передбачає можливість більш конкретно поділитися досвідом і вказати, який орган влади та особа(и) перешкоджали підприємницькій діяльності. Ця форма опрацьовується інакше. Вона може бути спрямована або до Урядового контактного центру, де обробляється як звернення громадянина, або у складних випадках – до Ради бізнес-омбудсмена, якщо питання належать до її компетенцій.
Особистий кабінет. Після заповнення форми підприємець зможе відслідковувати статус її розгляду онлайн в особистому кабінеті – від моменту формування заявки до відповіді представника держави. Коли отримає відповідь, буде можливість оцінити весь процес опрацювання звернення від 1 до 10.
«Пульс» розвивається ‒ відтепер бізнес може ще й проголосувати за проблеми, які найбільше допікають.
Результати вашого голосування будуть передаватись до Ради з підтримки підприємництва в умовах воєнного стану.
Якщо ви незадоволені якістю послуг ‒ залиште відгук.
Якщо ви задоволені ‒ залиште відгук.
Вашу заявку візьмуть у роботу, щоб виправити проблему, а підприємець отримає відповідь щодо свого запиту в онлайн-кабінеті.
Все це допомагає державі масштабувати ефективні практики взаємодії із бізнесом.
Більше інформації та можливість поділитись досвідом за посиланням: https://pulse.gov.ua/
Також Мінекономіки разом з Державною податковою службою (ДПС) інтегрували онлайн-платформу «Пульс» — до Електронного кабінету платника податків.
На сьогодні зробили ще один крок для того, аби ця ініціатива стала доступнішою. Інтегрували Пульс у Єдиний кабінет платників податків. Бізнес отримує можливість залишати відгуки та оцінки державних послуг прямо в кабінеті платника податків. Це близько 6 мільйонів користувачів. Відгуки підприємців будуть аналізуватися, а системні проблеми передаватися до відповідних органів для розгляду і виправлення».
Як залишити відгук?
- Авторизуватися в Кабінеті платника податків.
- Оцінити якість взаємодії з держорганами.
- У разі проблем – залишити звернення на pulse.gov.ua.
- Якщо оцінку не надано одразу, система нагадає про це через тиждень і далі щомісяця.
Державна податкова служба першою серед державних органів приєдналася до проєкту «Пульс», оскільки прагне ефективної та постійної комунікації з кожним платником податків. Електронний кабінет ДПС — лідер серед цифрових державних платформ, доступний 24/7. Ним користуються 5,4 мільйона осіб, з яких 3,5 мільйона — представники бізнесу, які зможуть безпосередньо в кабінеті платника оцінити взаємодію з державними органами. Інтеграція кабінету з платформою «Пульс» створює переваги як для українських підприємців, так і для держави, яка зможе оперативно реагувати на їхні запити.
Платформа розроблена Мінекономіки за консультації з фахівцями Ради бізнес-омбудсмена та реалізована за сприяння Мінцифри завдяки проєкту «Підтримка цифрової трансформації» за підтримки USAID і UK Dev.
До реалізації долучена Команда підтримки реформ Мінекономіки та Урядовий контактний центр. Вектор розвитку допомагає задавати Рада бізнесу з питань підтримки підприємництва в умовах воєнного стану.