Станично-Луганська селищна громада
Щастинський район, Луганська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Робота та розвиток платформи «Пульс»

Дата: 09.04.2025 16:05
Кількість переглядів: 30

Фото без опису

«Пульс» ‒ це онлайн платформа для збору відгуків від бізнесу про взаємодію з державою. Мета платформи ‒ створити єдиний цифровий інструмент для прозорих відносин між державою та бізнесом для підвищення якості державних послуг. Кожен підприємець може поставити оцінку послугам, які надає держава. «Пульс» є частиною політики «Зроблено в Україні», яку ініціював Президент України Володимир Зеленський.

Система складається з трьох компонентів — дашборду, інформаційного вікна та особистого кабінету.

Дашборд – інформаційна панель для прийняття управлінських рішень з ключовими показниками, яка дозволить швидко оцінити стан задоволеності державними послугами у зручному для аналізу та сприйняття форматі. Дашборди з оцінками від бізнесу та динамікою звернень публічні.

В інформаційному вікні для надання відгуку підприємці можуть залишити відгук про взаємодію з державними органами та повідомити про проблему, якщо вона виникла. Для цього  потрібно авторизуватися будь-яким зручним способом – електронним підписом, через банк ID або Дія.Підпис.

Після цього підприємцю запропонують заповнити дві форми для оцінювання державних послуг на вибір – коротку та довгу.

Коротка – для оцінки базових критеріїв (умови відкриття / закриття бізнесу, відсутність незаконних перевірок, а також ще вісім показників) і оцінювання державного органу, з яким мали справу. Ці дані будуть використані для подальшого узагальнення проблематики та пріоритизації вирішення найвагоміших питань.

Довга – передбачає можливість більш конкретно поділитися досвідом і вказати, який орган влади та особа(и) перешкоджали підприємницькій діяльності. Ця форма опрацьовується інакше. Вона може бути спрямована або до Урядового контактного центру, де обробляється як звернення громадянина, або у складних випадках – до Ради бізнес-омбудсмена, якщо питання належать до її компетенцій.

Особистий кабінет. Після заповнення форми підприємець зможе відслідковувати статус її розгляду онлайн в особистому кабінеті – від моменту формування заявки до відповіді представника держави. Коли отримає відповідь, буде можливість оцінити весь процес опрацювання звернення від 1 до 10.

«Пульс» розвивається ‒ відтепер бізнес може ще й проголосувати за проблеми, які найбільше допікають.

Результати вашого голосування будуть передаватись до Ради з підтримки підприємництва в умовах воєнного стану.

Якщо ви незадоволені якістю послуг ‒ залиште відгук.

Якщо ви задоволені ‒ залиште відгук.

Вашу заявку візьмуть у роботу, щоб виправити проблему, а підприємець отримає відповідь щодо свого запиту в онлайн-кабінеті.

Все це допомагає державі масштабувати ефективні практики взаємодії із бізнесом.

Більше інформації та можливість поділитись досвідом за посиланням: https://pulse.gov.ua/

Також Мінекономіки разом з Державною податковою службою (ДПС) інтегрували онлайн-платформу «Пульс» — до Електронного кабінету платника податків. 

На сьогодні зробили ще один крок для того, аби ця ініціатива стала доступнішою. Інтегрували Пульс у Єдиний кабінет платників податків. Бізнес отримує можливість залишати відгуки та оцінки державних послуг прямо в кабінеті платника податків. Це близько 6 мільйонів користувачів. Відгуки підприємців будуть аналізуватися, а системні проблеми передаватися до відповідних органів для розгляду і виправлення».

Як залишити відгук?

  • Авторизуватися в Кабінеті платника податків.
  • Оцінити якість взаємодії з держорганами.
  • У разі проблем – залишити звернення на pulse.gov.ua.
  • Якщо оцінку не надано одразу, система нагадає про це через тиждень і далі щомісяця.

Державна податкова служба першою серед державних органів приєдналася до проєкту «Пульс», оскільки прагне ефективної та постійної комунікації з кожним платником податків. Електронний кабінет ДПС — лідер серед цифрових державних платформ, доступний 24/7. Ним користуються 5,4 мільйона осіб, з яких 3,5 мільйона — представники бізнесу, які зможуть безпосередньо в кабінеті платника оцінити  взаємодію з державними органами. Інтеграція кабінету з платформою «Пульс» створює переваги як для українських підприємців, так і для держави, яка зможе оперативно реагувати на їхні запити.

Платформа розроблена Мінекономіки за консультації з фахівцями Ради бізнес-омбудсмена та реалізована за сприяння Мінцифри завдяки проєкту «Підтримка цифрової трансформації» за підтримки USAID і UK Dev.

До реалізації долучена Команда підтримки реформ Мінекономіки та Урядовий контактний центр. Вектор розвитку допомагає задавати Рада бізнесу з питань підтримки підприємництва в умовах воєнного стану.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь