«Залиш ці гроші для себе»: Всеукраїнська кампанія відкриває нові можливості енергоефективності для кожного українця
Департамент економічного розвитку та зовнішньоекономічної діяльності Луганської облдержадміністрації повідомляє, що 1 травня 2025 року Міністерство розвитку громад та територій України спільно з Державним агентством з енергоефективності та енергозбереження України та Данським енергетичним агентством запустили всеукраїнську інформаційну кампанію щодо енергоефективності «Залиш ці гроші для себе».
Головна ідея кампанії: енергоефективність – не складна дороговартісна «розкіш», а доступні вигідні рішення, які дозволяють заощаджувати гроші та підвищувати якість життя. Мета ініціативи – продемонструвати реальні приклади та переваги розумного енергоспоживання. Від очевидних дій, які можна зробити прямо зараз без зайвих зусиль, до «просунутих» програм, що реалізуються за державної підтримки. Нещодавні дослідження показали, що 72% українців намагаються впроваджувати принципи енергозбереження у щоденному житті. Водночас, 58% респондентів відзначили брак доступної інформації про енергоефективні заходи та приклади їх впровадження. За 3 роки випробування війною українці усвідомили критичну важливість енергоефективності. Здебільшого, енергоефективність – це не завжди про складні технічні рішення, а про наше з вами звичайне буденне життя. Навіть невеликі зміни нашої поведінки з акцентом на енергоефективність можуть дати відчутні результати.
Сподіваємося, що завдяки цій кампанії українці відкриють для себе реальні фінансові переваги енергоефективності.
Більше того, розумне споживання енергії допомагає забезпечити сталу роботу енергосистеми та підвищити стійкість українського суспільства.
Більше про енергоефективність тут: www.eeua.org.ua